Twój koszyk jest pusty
Cezal Myśliborska - Sklep stacjonarny

Stół rehabilitacyjny JSR 3 L (ID2290)

  • Kod produktu: JUV0156

Już od: 4312.00 zł

Przed dodaniem produktu do koszyka dokonaj wyboru odpowiedniej opcji:











Kolor stelaża:










Kolor tapicerki:



































Całkowity koszt dostawy kurierem

koszt dostawy 25 zł zwiększony o dopłatę gabarytową


D O S T A W A:



Dodaj do koszyka:


JSR 3 L jest trzyczęściowym modelem stacjonarnego stołu do rehabilitacji z łamaną, środkową częścią leża. Model ten jest typowym stołem wykorzystywanym w kinezyterapii. Środkowa część blatu regulowana jest w standardzie za pomocą korbki. Podgłówek posiada wycięcie na twarz, które poprawia komfort pacjenta podczas wykonywanych zabiegów. Dodatkowo stół może być wyposażony w podłokietniki (wersja: JSR 3 L PLUS). Stół obity jest materiałem skóropodobnym o wysokich parametrach wytrzymałościowych, dostępnym w szerokiej gamie kolorystycznej.
Stół JSR 3 L dostępny jest również w wersji elektrycznej (JSR 3 L E) i hydraulicznej (JSR 3 L H).
W stole JSR 3 L E wysokość regulowana jest elektrycznie za pomocą pilota ręcznego (wersja podstawowa stołu) lub opcjonalnie za pomocą pilota nożnego (wersja stołu za dopłatą).
Model JSR 3 L H posiada hydrauliczną regulację wysokości, która odbywa się za pomocą siłownika hydraulicznego.
Opcja kółek jezdnych dostępna jest wyłącznie w wersjach manualnej JSR 3 L i elektrycznej JSR 3 L E.

Dane techniczne:

  • długość: 200 cm
  • szerokość: 69 cm
  • wysokość: regulowana od 60 do 88 cm
  • regulacja kąta nachylenia zagłówka: od - 60 do + 45 stopni
  • regulacja kąta nachylenia podnóżka: od 0 do + 28 stopni
  • dopuszczalne obciążenie przy regulacji elektrycznej: 150 kg
  • dopuszczalne obciążenie przy regulacji ręcznej: 300 kg
  • waga: 58 kg

Czas realizacji: 7 - 14 dni roboczych.


Przy odbiorze przesyłki kurierskiej ZAWSZE sprawdzaj dokładnie w obecności kuriera stan opakowania w jakim została dostarczona!
W przypadku najdrobniejszych nawet uszkodzeń opakowania zażądaj sporządzenia przez kuriera protokołu uszkodzeń, będącego jedyną podstawą do zgłoszenia reklamacji.
W przypadku braku protokołu uszkodzeń podpisanego przez kuriera reklamacje nie będą uwzględniane.