Twój koszyk jest pusty
Cezal Myśliborska - Sklep stacjonarny

Stół rehabilitacyjny do ajurvedy SPA VEDA Electro HOT z elektryczną regulacją wysokości i podgrzewaniem (ID2690)

  • Kod produktu: MOV0071

Już od: 7999.00 zł

Przed dodaniem produktu do koszyka dokonaj wyboru odpowiedniej opcji:

Kolor stelaża:




Kolor tapicerki:













Całkowity koszt dostawy kurierem

koszt dostawy 25 zł zwiększony o dopłatę gabarytową


D O S T A W A:



Dodaj do koszyka:


Wyjątkowo, intymnie i profesjonalnie zaaranżowane miejsce SPA to prawdziwa oaza kultu ciała, piękna i dobrego nastroju. Seria SPA Electro została stworzona specjalnie dla ludzi o wyjątkowym poczuciu estetyki i elegancji. Jest to doskonałe rozwiązanie dla gabinetów masażu, SPA oraz wszystkich pomieszczeń, w których wyposażenie powinno tworzyć przyjemną i harmonijną atmosferę oraz komfortowe miejsce pracy. Specjalnie skonstruowane meble pozwolą na stworzenie niepowtarzalnego miejsca, w którym każdy poczuje się wyjątkowo.
Stół SPA Veda Electro jest stacjonarnym stołem przeznaczonym do zabiegów masażu ajurvedyjskiego. Specjalny profil stołu uniemożliwia wypływanie oleju poza krawędź leżyska. Odpowiednia powłoka olejoodporna i wysokiej jakości powłoki lakiernicze wpływają korzystnie na walory użytkowe stołu.

Skład zestawu:

- Stół rehabilitacyjny SPA do ajurvedy SPA Veda Electro HOT,
- system podgrzewania powierzchni roboczej stołu z regulatorem temperatury,
- leżysko z rantem przeciwolejowym,
- pilot ręczny regulacji wysokości,
- zagłówek do ajurvedy z regulacją kąta pochylenia,
- zagłówek z regulacją kąta pochylenia.
 
Parametry techniczne:
 
Wysokość: regulowana 0d 74 do 110cm
Szerokość: 80cm
Długość: 202cm (zagłówek +30cm)
Obicie: PU + PCV – 2cm T85 – atest FIRA I ECOTEX
System podgrzewania powierzchni roboczej stołu z regulatorem temperatury zasilanie 220V
Max. waga pacjenta : 170kg
Wytrzymałość dynamiczna : 800kg
Certyfikaty : TUV, CE, Wyr. Med.
Napięcie zasilania: 220V

Termin realizacji: do 21 dni roboczych


Przy odbiorze przesyłki kurierskiej ZAWSZE sprawdzaj dokładnie w obecności kuriera stan opakowania w jakim została dostarczona!
W przypadku najdrobniejszych nawet uszkodzeń opakowania zażądaj sporządzenia przez kuriera protokołu uszkodzeń, będącego jedyną podstawą do zgłoszenia reklamacji.
W przypadku braku protokołu uszkodzeń podpisanego przez kuriera reklamacje nie będą uwzględniane.