Twój koszyk jest pusty
Cezal Myśliborska - Sklep stacjonarny

Koszt dostawy

Sposoby dostawy zakupionego towaru:

  • Przesyłka Pocztą Polską - koszt 26 PLN przy przesyłkach do 2 kg, do cięższych może być doliczona dopłata
  • Odbiór własny w Sklepie Medycznym CEZAL - od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00.
  • Kurier na życzenie kupującego- koszt od 25 PLN za paczkę, kwota wzrasta wraz z gabarytami lub wagą przesyłki. 
  • Meble medyczne lub inne przesyłki o większej wadze lub gabarytach, pakowane są w indywidualne paczki i opłata zostanie naliczona dla każdej paczki osobno. To samo dotyczy artykułów, które dla bezpieczeństwa lub ze względu na delikatność struktury muszą mieć indywidualne opakowania.
  • Jeżeli opłata za dostawę w trakcie składania zamówienia zostanie przez klienta nieodpowiednio zakwalifikowana, może nastąpić korekta o czym poinformujemy e-mailem lub telefonicznie.
  • Przy przesyłkach paletowych opłata będzie naliczana indywidualnie i  może odbiegać od automatycznych wyliczeń oprogramowania sklepu.
  • Za pobrania doliczana jest opłata w wysokości 3 zł.

Formy płatności:

Podczas realizacji zamówienia w sklepie internetowym nasi klienci mają do wyboru następujące formy płatności:

  • Za pobraniem - płatność przy odbiorze paczki: doręczycielowi lub w urzędzie pocztowym w przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej

    UWAGA: Wszystkie podawane ceny w naszym sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  • Przedpłata przelewem na konto - płatność przelewem (wartość zamówienia + koszt przesyłki) na numer rachunku:
     
  • Bank PEKAO S.A. 16 1240 6074 1111 0000 4993 4780

W tytule przelewu prosimy wpisać: zamówienie internetowe nr ...................................

W przypadku gdy nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia, kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie zwrócona na konto klienta.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych za pobraniem.

Przesyłki:

  • Pocztą Polską lub firmą Kurierską.

Reklamacje:


  • Otrzymaną przesyłkę, należy obejrzeć czy nie nosi śladów uszkodzeń. Po rozpakowaniu sprawdzić zawartość oraz sprawność np. urządzeń. Jeśli zostaną zauważone jakieś uszkodzenia mogące powstać podczas transportu, należy jak najszybciej zgłosić ten fakt do przewoźnika i poinformować nas o tym. Korzystamy z usług firmy kurierskiej UPS, która ubezpiecza nasze przesyłki i do niej w pierwszej kolejności należy składać reklamacje dotyczące uszkodzeń wynikających z transportu. Paczki dostarczane pocztą należy reklamować w najbliższej placówce Poczty Polskiej.
  • Artykuły zwracane do sklepu, przesyłane są na koszt własny klienta. W uzasadnionych przypadkach, poniesiony wydatek zostanie przez nas zwrócony.
Wróć